wtorek, 1 września 2015

Moje Candy i nie tylko moje :)

Kolejne Candy w którym biorę udział, na które trafiłam sprawdzając warunki mojego Candy odbywa się u Szalonej Juliet :)
Może będę miała szczęście :)


Moje Candy zakończyło się wynikiem 11 osób, co jest dla mnie wspaniałe, bo jak je zaczęłam miałam chyba 3 komentarze na blogu łącznie :P
Oto pełna lista, wszyscy spełniają wszystkie moje warunki, nikogo nie musiałam usunąć :)
Maja- schleich-mai.blogspot.com
Cadence Queenforest- starstableonline-candy.blogspot.com
Zafira Zafirka- modelekoni.blogspot.com
Donia Schleich- schleichdoni.blogspot.com
Black Horse- theblackhorse5.blogspot.com
Adminka Fryza- zeschleichamiprzezzycie.blogspot.com
Malia- deterrasomnia.blogspot.com
Karrosi- larositastable.blogspot.com
Zuza Schleich- schleich.uchwycone-chwile.pl
Amaltea- amallteascustomeequianarthorse.blogspot.com
Ewa- horseofhorse.blogspot.com

Nie jestem teraz w domu, więc losowanie będzie jutro, albo pojutrze, gdy wrócę do siebie :) Może odkryję rąbka tajemnicy i pokażę coś z nagród które do was polecą, jeśli wyrazicie taką chęć :) Na pewno wylosuję 3 osoby które dostaną ode mnie przesyłkę.

tak, to moja ukochana Mandarynka :)



Dla tych którzy właśnie skończyli wakacje wszystkiego najlepszego w nowym roku :)
No i pozdrowienia od studentki, która ma jeszcze 1/3 wakacji przed sobą :P


Potrzebuję nowej sesyjki w fajnym miejscu...
Lili

2 komentarze:

  1. Straszny słodziak z tego mandarynka ;), u mnie teraz też odbywa się konkurs, zapraszam :)
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A co ze mna? Zglosilam sie jako jedna z pierwszysch, spelnilam wszystkie warunki..

    OdpowiedzUsuń