środa, 2 września 2015

Wygrane Candy u Mai

Właśnie dotarł do mnie źrebak wygrany w Candy u Mai. Jest cudny. Od dawna był na mojej liście do kupienia, razem z rodzicami :)
Źrebak jest rasy trakeńskiej, u mnie jest chłopcem i dostał imię Ciastko :)


Niezwykle podoba mi się jego maść, chociaż nie mogę się przekonać do tej bieli na spodniej stronie ogonka.
Może mu kiedyś tą biel spod ogona zlikwiduję, na rzecz czerni :) Ale reszty maści nie ruszam, jestem nią zachwycona :)
Cudną ma tą łatkę na zadzie :)

Dziękujemy Mai bardzo i życzymy szczęścia w losowaniu naszego Candy :)

Przy okazji, pozmieniało się trochę na blogu, zachęcam do obejrzenia nowych zakładek :)
Lili

2 komentarze:

  1. To dobrze że się podoba <333

    U mnie to była klaczka, ale źrebaki nie mają określonego czy to klacz czy ogier ;-; Ciastko - słodko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba to mało powiedziane, jest cudny, właśnie stwierdziłam że to jeden z najbardziej fotogenicznych koników w mojej kolekcji i muszę zrobić mu sesję :)

      Usuń