poniedziałek, 21 września 2015

Konkurs

Postanowiłam zrobić nowy konkurs, tym razem nie będzie to jednak Candy, choć część zasad podobna. Mam nadzieję, że to nie sprawi że nikt się nie zgłosi :)
Należy:
1. Udostępnić baner konkursu w notce na swoim blogu.
2. Zrobić terenowe zdjęcie/zdjęcia:
- jednej lub dwóch figurek firmy Schleich
- konie nie mają mieć nic na sobie
- tematem ma być "wakacje na łonie natury" (wiem że rozległy temat, ale jestem ciekawa waszych pomysłów)
3. Wysłać zdjęcie lub zdjęcia (max. 5) na mail: lilisstable@gmail.com 
    (można wysyłać kilka razy, ale max 5 zdjęć na osobę)
4. W mailu podać tytuł każdego zdjęcia.
5. Napisać tutaj komentarz z linkiem do notki z banerem.
6. Konkurs trwa do 24.10.2015 chyba że postanowię inaczej ;)
7. Będę oceniać oryginalność, ciekawy temat, sens tematu w stosunku do zdjęcia.
8. Nie będę oceniać samych figurek (customy, rzadkości, zadrapania itd).
Baner: 
A co do nagród...
Nagrodą będzie ręcznie robione przeze mnie ogłowie (jeszcze nie wiem jaki typ, możliwe że dam wam wybór) oraz prezenterka z uwiązem plecionym, obie rzeczy na konia wielkości Schleich. Paski ogłowia będą regulowane, w zestawie wodze także regulowanej długości. Prezenterka na wymiar konkretnej figurki, ale ze względu na łańcuszek powinna pasować na wiele modeli. Gdy wybiorę zwycięzcę pokażę możliwe kolory do wyboru (muszę się zaopatrzyć w nowe materiały).
Najprawdopodobniej ocena nie będzie należała tylko do mnie, poproszę na pewno was o komentarze, sama przyznam punkty i może poproszę kogoś nieinteresującego się figurkami o ocenę jako laika (myślę że mój narzeczony się zgodzi ;)).
Konkurs uważam za rozpoczęty :)
Lili

21 komentarzy:

  1. Fajny konkurs, ale przez ograniczenie tylko do Schleich nie wezmę udziału :) u mnie na stajni gości tylko i wyłącznie CollectA. u mnie post z twoimi nagrodami, zapraszam i dziękuję :).
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą inne konkursy :)
      Cieszę się że dotarł prezent wreszcie :)

      Usuń
  2. Końkurs *o*
    Może wezmę udział ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy zdjęcia do konku mogą być już wcześniej opublokowane na blogu?
    PS. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie wymagam robienia nowych zdjęć, gdyż jest jesień, pogoda zmienna, trudno może być zrobić wakacyjne fotki :)

      Usuń
  4. Biorę udział :D. Niedługo notka :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział, mój blog to modelekoni.blogspot.com :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział, dzisiaj napiszę notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. czy można dać zdjęcie które jest już na jednym konkursie ( u mai )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie widzę problemu, można dać więcej niż jedno także

      Usuń
  8. stablehorseschleich.bloog.pl
    PS. jestem na tym blogu zalogowana na email - amelkamajki@o2.pl więc się nie przeraź. =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział, zaraz będzie notka a zdjęcie będzie jutro, ok? :-)
    Pozdrawiam!
    http://stadnina-horsesamory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń