czwartek, 17 września 2015

Nowe figurki

Kompletni zapomniałam wam pokazać jakie figurki do mnie dotarły, pokazałam tylko małe foto. Nikt nie zgadywał, ale teraz pokażę wam je w pełnej krasie. Wreszcie cudne zimnioki. Przyjechały od dziewczyny z re-volty :)
Zdecydowanie potrzebuję nowej sesyjki, ale ciągle brak czasu lub pogody. Więc takie tylko studyjne fotki :)
Wałach Clydesdale 13670 (pokazywany już w zestawie)

Klacz Shire pasąca się 13605
Ogier Perszeron 13623
Źrebię Perszeron, również ogier (ma wyrzeźbioną płeć) 13627
klacz Hanowerska 13296 (muszę usunąć jej te okropne owijki)
Klacz kuca Szetlandzkiego 13297
Źrebię kuca Szetlandzkiego 13608 (obie występowały już w derkach)
Jestem we wszystkich zakochana, część potrzebuje poprawek (jak Szetlandy) część nie, ale na pewno zajmują ważne miejsce w kolekcji :) 
Macie któreś z nich? Co o nich myślicie? 
Lili

P.S. mam już rozpisany nowy konkurs z nagrodami, ale jak tu nie pojawi się ani jeden komentarz to nie będzie notki o konkursie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz