środa, 30 września 2015

Owca suffolk

O kupowaniu oprócz koni zwierząt z gospodarstwa domowego zadecydowałam na samym początku. Jak na razie w moich zbiorach pojawiła się tylko Owca suffolk od Collecty, numer  88636, ale na chciej-liście mam ich znacznie więcej i na pewno do stada dołączą inne owce, świnie i krowy i na pewno znacznie więcej :)
Ta owca pojawiła się u mnie wraz z pierwszym zamówieniem koni od Collecty. Nie mogłam się oprzeć jej urokowi. 



Na żywo okazała się jeszcze lepsza niż myślałam. Podoba mi się niezwykle jej sierść, fajnie wyrzeźbiona i w ciekawym, naturalnie wyglądającym kolorze, nie jest nienaturalnie wybielona jak u niektórych figurek.
Jej oczy nie są tylko czarne, wyglądają dość naturalnie, mimo że en face jej głowa wygląda trochę śmiesznie :)
Ma ładnie wyrzeźbione racice i szczupłe nóżki pokryte krótką twardą sierścią
Ogólnie jest moją ulubienicą, podoba mi się w niej wszystko, od maści, przez postawę, rzeźbę, po śmieszny wyraz pyska :) Muszę w końcu dokupić jej jakieś stado, by nie czuła się samotna, bo ma tylko tygrysa i kaczkę do towarzystwa :P
Lili

2 komentarze:

  1. Łowieczka X"D
    Ma śmieszny pyszczek ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) Pięknie jej wyrzeźbiono sierść. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń