poniedziałek, 14 września 2015

Zestaw pokazowy dla konia zimnokrwistego

Wczoraj naszła mnie myśl by zrobić coś dla moich zimnioków. Najpierw myślała m o uprzęży do wozu, ale potem wpadłam na zdjęcia z pokazów i stwierdziłam że to jest to co chcę stworzyć :) W ten sposób mój nowy wałach Clydesdale zyskał wdzianko.

Wszystkie elementy mają metalowe sprzączki które pozwalają na regulację długości pasków i założenie zestawu innemu koniowi.
Zestaw składa się z pasa, ogłowia, wypinaczy, podogonia i ozdoby na grzywę.
Oczywiście jak robiłam zdjęcia to ktoś mi bardzo przeszkadzał 
i właził w kadr prosząc o głaskanie :) Poznajcie Akirę :)
Lili

2 komentarze:

  1. Śliczny zestaw :) Bardzo oryginalny.
    Akira, jakie cudne imię *.* Piesełek jest przepiękny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ci się podoba, zarówno zestaw jak i Akira :)

      Usuń