piątek, 28 sierpnia 2015

Krótko

Jestem w Gliwicach, bez koników, więc zdjęć nie będzie.
Rozglądam się cały czas za dobrymi elementami do robienia kantarów i derek (taśmy, kółka, karabinki, materiały) ktoś coś poleca? Może uzytkownika na allegro? Albo sklep internetowy? Jeśli tak to piszcie, bo szukam już długo.

Pomyślałam że może chcecie wiedzieć coś o mnie. Moich innych pasjach, trochę o życiu czy czymś. Jeśli tak to piszcie pytania w komentarzach, możecie po kilka w jednym, tylko spróbuj nie sie nie powtarzać. Zbiorę je (jeśli będą) i zrobię z nich notkę.

Ostateczna lista do Candy pojawi się pierwszego września, więc jest jeszcze czas by dodać baner i dołączyć, będzie mi bardzo miło :)
Kolejne Candy na pewno będzie Bożonarodzeniowe, bo jestem maniaczką świąt i na pewno pokombinuję jakieś fajne końskie świąteczne gadżety :) Coś wcześniej? Zobaczymy, na razie muszę zakończyć jedno.

Zastanawiam się nad notkami w których będziecie pomagali mi wybierać które figurki są bardziej warte szybkiego kupienia, ale nie wiem czy będzie dość komentarzy by to miało sens.
Mam też w planach pierwsze zamówienie z MPV wspólnie z osobami z forum, ale zastanawiam się jeszcze nad składem tego zamówienia.
Lili

2 komentarze:

  1. Ja kupuję od allegrowicza Arya

    Wpisz i będzie ;) Właśnie czekam na 400 karabinków i kółeczka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam, konto zawieszone, w ostatnim czasie 8 negatywów.
      Mam nadzieje że się doczekasz jednak swojej paczki, a ja szukam kogoś innego.

      Usuń