niedziela, 27 września 2015

Klacz Knabstrupper Collecta

Jako że nikt inny nawet nie próbował, uznałam że konkursik wygra Shayla właścicielka bloga Ranczo Iskra za to że próbowała, miała fajny pomysł, a propo mojej wycieczki do zoo, co ocznaza że przeczytała całość :) Jeśli masz jakiś baner dla swojego bloga który mogę wkleić do notki to podaj do niego link w komentarzu, pojawi się w kolejnej notce :)
Moim najnowszym nabytkiem jest klacz Knabstrupper numer 88720 firmy Collecta. Nie mogłam jej zostawić w sklepie gdy zobaczyłam ją na półce, zwykle nie kupuję w sklepach, ale dla dwóch klaczy Knabstrup zrobiłam wyjątek :P Jeśli ktoś zastanawiał się nad jej kupnem, to może to pomoże mu w wyborze

Niesamowicie zachwyca mnie poza w jakiej została uchwycona klacz, ponieważ dzięki temu można ją na zdjęciach pokazać w różnych pozycjach, na przykład dębującą lub skaczącą, ale równie dobrze w biegu.
Ładnie układa się jej rozwiana biała grzywa i zakręcony w biegu ogon. Są fajnie wyrzeźbione i pomalowane- lekko przybrudzone.
Zachwycają mnie też jej uszka, bo są stulone do tyłu, jak u klaczy Camargue
Jest typowym przykładem figurki Collecty, czyli a wąską klatkę piersiową w porównaniu do szerszego brzucha.
Za to wspaniale prezentuje się z innymi figurkami, można stworzyć ciekawe scenki
I na koniec kopytka, z lekko zaznaczonymi strzałkami :)

Mój kolejny cudny tarancik w kolekcji, mam ich jeszcze sporo na wishliście :)
Lili

5 komentarzy:

  1. śliczna klaczka :) z pewnością kiedyś do mnie przygalopuje :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kobyłkę ;3
    Marzę by kiedyś pojawiła się w mojej stajni :D
    Pozdrawiam!

    PS: Nie mam żadnego bannera ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyślij mi jakieś zdjęcie konia (z sesji czy coś) na którym będzie podpis z linkiem :)

      Usuń
  3. Bardzo ładna klacz.:) Choć bardzo mi przypominą tą knapstupperke ze Schleich,z tego roku.:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń