środa, 16 września 2015

Chickensmoothie

Muszę wam pokazać trochę moich innych zainteresowań czasem :) Więc jednym z mniej czasochłonnych, ale dających dużo radości, zwłaszcza gdy są eventy okolicznościowe, jest zbieranie zwierzaków na Chickensmoothie.
Jest to co prawda zbieranie obrazków, jest wiele takich stron, ale na chickenie nie trzeba postarzać zwierzaków klikaniem, same się starzeją, dostaje się losowe młode zwierzaki, a potem można się wymieniać by zebrać kolekcję. Grafika jest wspaniała a zwierzaki są różnych gatunków, bywają realistyczne, lub całkiem fantastyczne. Można też zbierać itemki i ubierać zwierzaki.
Co miesiąc są nowe zwierzaki do adopcji, można wziąć ich ograniczoną ilość. Co jakiś czas są eventy np. na Święta czy halloween, wtedy są konkursy i można wygrać więcej zwierzaków i itemki.
Oto kilka moich zwierzaków, myślę że wam do gustu przypadną :)

Jeśli kogoś namówiłam do gry lub już gra to piszcie nicki w komentarzach :)
Ja jestem aniapsiara, mam folder "trade" gdzie mam masę zdublowanych zwierzaków, możecie mi wysyłać propozycje tradów nawet jak nie macie nic w zamian :)
Lili

2 komentarze:

  1. 3 konieł jest śliczny! ^^ Chyba zacznę w to grać, ale jak narazie nie mam dostępu do kompa.

    PS: List właśnie doszedł. Bardzo Ci dziękuje! ♡ Na blogu za kilka dni pojawi się post ^^

    PPS: U mnie NN.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń