poniedziałek, 7 września 2015

Nowości :)

Trochę nowości przybyło. Co chwile odbieram jakieś paczki :) Dzisiaj jedna przyszła, jedna została do mnie wysłana, wygrałam jedną licytację i dostałam wiadomość o jednej grupie figurek, więc jak to wszystko poprzychodzi to będę miała 9 nowych figurek :)
A na razie dwie nowe, kupione znowu od Patrycji z forum . Najpierw mocno wyszukiwany przeze mnie źrebak Knabstrupper karmiony, już wycofany. Jak wiecie kocham nietypowe, ciekawe pozy, dlatego tak mi na nim zależało.

Maluch jest przesłodki. Nie zrobiłam mu jeszcze zdjęcia samego, ale wygląda jak wypłosz chowający się, gdy nie stoi przy matce. A propo matki, maluch, jeszcze bezimienny, ma dwie matki, a właściwie w stadzie Knabstrup ma trzy matki od schleich :)
Drugą nowością jest jak widzicie Custom od Patrycji. Klacz jest cudnie pomalowana, zwłaszcza cudowne ma malowanie głowy i grzywy, mnie zachwyca :)
A oto ich pierwsze spotkanie i nieufne obwąchiwanie się na wyciągniętych szyjach :)
Tak więc w moim stadzie najwięcej teraz Knabstrupperków, bo aż 4, a w planach jest jeszcze z tej rasy ogier i nowe źrebię od Schleich, klacz od Collecty, Stablemates od Breyera i w marzeniach Traditional :)
Macie Knabstruppery jakiejś firmy? Lubicie tę rasę?

Ale to nie koniec nowości. Wczoraj stworzyłam zestaw do lonżowania. Nie jestem pewna czy jest on poprawny, ale mi się podoba :)
Zestaw ma 7 elementów: pad, popręg, 2 wypinacze, napierśnik, ogłowie bezwędzidłowe i lonżę.Wszystkie metalowe elementy robiłam sama. Wszystko jest regulowane na długość, więc jest możliwość ubrania w to innego konia. Można też edytować zestaw, na przykład dorobić ogłowie i wodze i bez lonży zrobić zestaw do jazdy. Wszystko można odpinać i zmieniać konfiguracje :)
Jak wam się podoba?

Lili

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz