środa, 2 września 2015

Wyniki Candy

Wiem że kazałam wam czekać ale dzisiaj podam wyniki Candy. Nagrody chciała bym by były niespodziankami dla nagrodzonych więc ich nie pokażę. Mam nadzieję że zrobią to nagrodzeni gdy je dostaną :)

Chciałam sprawić by losowanie było jak najbardziej losowe więc wymieszałam listę, by nie była w kolejności zgłoszeń.

5. Black Horse- theblackhorse5.blogspot.com
8. Cadence Queenforest- starstableonline-candy.blogspot.com
9. Zafira Zafirka- modelekoni.blogspot.com
10. Zuza Schleich- schleich.uchwycone-chwile.pl


A oto numerki które zostały dla was wylosowane
Nagrody polecą do:

Serdecznie gratuluję szczęścia i proszę o podanie adresów na lilisstable@gmail.com
Napiszcie komentarz jak dotrą i proszę o pokazanie nagród na blogach :)

A na koniec Kjekk przesyła słoneczne pozdrowienia :)
Lili

5 komentarzy:

  1. OMG! Pierwszy raz coś wygrałam! ^^ Dziękuje! Ale się cieszę... Adres zaraz podam :D Na blogu pokaże, jasne.

    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. hura! :D rzadko mam szczęście coś wygrać ^^, Schleich Mai, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam.

    Gratuluje wygranym... Jak mogłam zapomnieć? To chyba ze szczęścia stałam się takim samolubem XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadal mogę się odebrać nagrodę czy już za późno? Co wygłałam?

    OdpowiedzUsuń