niedziela, 21 lutego 2016

Trochę wszystkiego

Każdy co jakiś czas pisze taką notkę o różnych nowościach planach i tym co ogólnie się w jego życiu dzieje, Więc i ja postanowiłam dzisiaj coś takiego napisać, bo ostatnie notki były o nowościach, to jeszcze nie wszystkie nowości, będą kolejne :) Na razie jednak właśnie kończy mi się przerwa semestralna i zaczyna od jutra sesja poprawkowa, która niestety nie jest dla mnie czasem wolnym, no ale tak bywa. Przejdźmy jednak może do czegoś miłego, na przykład do tego, że właśnie wróciłam z zimowiska z harcerzami z VI Gliwickiego Szczepu PANGEA. Tak jak wam pisałam, powstał nowy blog, tematyka zupełnie inna, bo jest to żartobliwie pisany dziennik podróży i życia codziennego pewnego Brachiozaura, zapraszam do czytania pamiętnika Alfreda. Alfred ma też fp na fb, także zapraszam do zostawiania lików i komentarzy :)
Teraz trochę wróćmy do figurek, w zeszłym tygodniu znalazłam zadziwiająco tanią ofertę na allegro, dokładniej to zestaw new arrival, za jedyne 20zł, patrząc na to że w zestawie jest dorosły SM, źrebię, jakieś płotki i inne akcesoria, cena niezwykle niska, zwłaszcza że zestawu nie znalazłam nigdzie w Polsce. Udało mi się go wylicytować i już prawdopodobnie leży u mnie w domu i czeka aż wrócę i go rozpakuję :)
Kolejną nowością wśród moich ukochanych maluszków jest zestaw, który zamówiłam dołączając się do zamówienia grupowego na mpv. Jest to zestaw Appalloosa z jeźdźcem.
Ten zestaw nie czeka na mnie jednak w domu, gdyż został od razu wysłany do Amalltei, która zmieni maść wierzchowca na cudnego jasnego gniadosza, dokładniej takiego koloru
ale nie będzie takim idealnym gniadoszem, będzie miał jedną koronkę i jasne paskowane kopytko, jak tu
Jeśli Amalltea się zgodzi, to będę wam pokazywać tutaj kolejne etapy jej pracy.
Mam masę planów na kolejne CM, co myślicie o tym by klacz z zestawu New Arrival, czyli tę
Przerobić na siwuska? Maluch zostanie kary więc będzie do niej pasował. Co wy na to? 
Planów na akcesoria mam masę i po sesji biorę się ostro do roboty. Efekty na pewno wam tu zaprezentuję :)
Lili
P.S. Była bym zapomniała, wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszego Dnia Myśli Braterskiej :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję SMyków :)
    Maluszek będzie ślicznie wyglądał w nowej maści ^^
    New Arrival- jak dla mnie temu modelowi będzie dobrze w każdej maści :)
    Pozdrawiam, przepraszam że dawno u Ciebie nie byłam :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że się zgadzam, w końcu to twój maluszek, jestem za ^^

    OdpowiedzUsuń