wtorek, 9 lutego 2016

Wyprzedaż kalendarza

Tak jak wcześniej pisałam, nie zamierzam zatrzymywać całej zawartości kalendarza adwentowego, kupiłam go ze względu na klacz andaluzyjską, ale także z planem zachowania dla siebie fryza i amazonki. Musiałam dobrze się zastanowić nad jeszcze jedną rzeczą bo mocno mnie kusiła. Ale kilka dni mi wystarczyło by stwierdzić, że także ją zostawiam,za to wszystkie pozostałe rzeczy, mimo że ładne, nie są mi potrzebne i może bardziej przydadzą się komuś innemu niż mnie. Wszystkie te rzeczy zostały wykorzystane do jednej sesji, którą można obejrzeć tutaj by lepiej zobaczyć wszystkie przedmioty w użyciu. Zrobiłam tą sesję by się tym wszystkim raz nacieszyć i wypróbować, są w stanie idealnym, nigdy nie miały kontaktu z wodą, ani nie były wykorzystywane na dworze. Wszystko jest oryginalne i nie ma wad produkcyjnych.
Na początek pewnie ciekawi was jaką tajemnicza rzecz zatrzymuję, otóż jest nią największa przeszkoda :) wszystko co zatrzymuję jest na tym zdjęciu, proszę nie pisać czy sprzedam, bo nie ma takiej opcji.
Teraz przejdźmy do rzeczy na sprzedaż. Podzieliłam wszystko na zestawy, bo raczej nikt nie kupiłby jednego ochraniacza ;) Wszystkie konie i ludziki pokazane na zdjęciach są na nich po to by zaprezentować elementy i NIE SĄ NA SPRZEDAŻ. Więc proszę o to także nie pytać. 
Nie bardzo wiem jak to do końca wycenić, dlatego postanowiłam dać licytację, która zakończy się gdy uznam że cena mi odpowiada. 
By podać cenę którą proponujemy należy napisać komentarz pod tym postem, liczy się data komentarza. Pamiętajcie, ze rzeczy są nowe.
Tutaj będę pisać aktualne licytowane ceny. 
Podajemy cenę bez przesyłki, którą potem trzeba doliczyć. Gdy kupicie kilka rzeczy, przesyłka oczywiście jest tańsza. 
Licytujemy każdy zestaw osobno, piszcie w komentarzu "zestaw 1- 25zł" albo "zestaw 2- 30zł, zestaw 6- 10zł"

ZESTAW 1- siodło z różowym czaprakiem i ogłowie
AKTUALNA CENA: SPRZEDANE
siodło i ogłowie w kolorze ciemnego brązu, czaprak w dziewczęcym różowym kolorze
Ogłowie pasuje na mniejsze i średnie konie, nie na te które mają największe łby, w sesji opisującej kalendarz można zobaczyć które z moich nosiły komplet.
ZESTAW 2- nagrody- wieniec dla konia, puchar z przykrywką, trzy flo z naklejkami, medal dla amazonki i dodatkowe naklejki. 
AKTUALNA CENA:
Flo mają zaczepy do ogłowia, są w trzech kolorach: czerwone, żółte i fioletowe, są do nich pasujące naklejki, medal na wstążce, pasuje do amazonki. Puchar można zamknąć pokrywką.
ZESTAW 3- właściwie nie zestaw, ale żeby nie mieszać, drzewko do zawodów skokowych, w białej doniczce, na wysokim pieńku.
AKTUALNA CENA:
ZESTAW 4- ochraniacze na przód i kaloszki.
AKTUALNA CENA: 0,50 zł (absurd)
Dwa ochraniacze i dwa kaloszki, kolor ciemnego brązu, pasuje do ogłowia i siodła, elementy imitujące szwy i zapięcia, pasuje na mniejsze i średnie konie, nie te które mają grubaśne nogi
ZESTAW 5- cavaletti
AKTUALNA CENA:
Dwie podpórki w kształcie krzyża i drąg, malowany w zielone pasy, stabilne.
ZESTAW 6- tabliczki
AKTUALNA CENA:
Cztery tabliczki do oznaczenia kolejności przejazdu z naklejkami Start, Finish, 1 i 2.
Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć do zapraszam do tej sesji, jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarza lub na lilisstable@gmail.com
Mam nadzieje że wszystko znajdzie nowych właścicieli, którzy będą się tym cieszyć tak ja te kilka dni :)
Lili

11 komentarzy:

  1. Ja bym kupiła gdyby nie to, że już wiem gdzie "zdobędę" klacz andaluzyjską, fryza też a na zestawie mi zależy tylko w komplecie i z amazonką :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym kupiła któryś zestaw, ale brak kasy....
    Poluję na klacz z kalendarz, może akurat ktoś będzie sprzedawał?
    Pozdrawiam! :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ochraniacze i kaloszki wydają się być całkiem całkiem :)
    Przemyśle to jeszcze ^^
    Pozdrawiam!
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile byś chciała za wszystko oprócz drzewa?

    OdpowiedzUsuń