wtorek, 16 lutego 2016

Breyer- nowości na chciejliście

Dzisiaj pora na omówienie nowości, które powołał do życia w 2016 roku Breyer, pod kątem tego, które dopisuję do mojej chciejlisty, lub nawet do must have :) Tym razem ustawię je według skali w jakich są, by nie mieszać i by wszystko byłlo bardziej przejrzyste.. Dopiero zaczynam je oglądać i mam nadzieje na jakieś nowe SMki. Chociaż i tak bez nowych mam masę do kupienia, lista niemal nie ma końca, na razie staram się ustalić priorytety, najprawdopodobniej na podstawie dostępności w Polsce i Europie danych moldów. Tak, jakby ktoś jeszcze nie wiedział, to jestem mega fanką SMek i jest to teraz główny nurt mojej kolekcji, główny cel i główny temat planowanych zdjęć, a także gdy wreszcie zakończę bój z sesją, główny temat moich prac ręcznych, mam nadzieje ;) . Wszystkie zdjęcia oczywiście z najlepszego portalu o Breyerach czyli IYB
Zaczniemy od największej skali, czyli od Tradów

Hickory Hills Wall Street- mold, w jakimkolwiek malowaniu, trafia do moich must have :)

Konie tradów, przechodzimy o jedną skalę niżej, czyli Classici, tym razem znacznie mniej :)
Race Horse & Jockey- dżokejka zdecydowanie za duża...
Harper-2016 Horse of the Year

No i koniec, szybko się skończyły, ale lecimy dalej, do moich ulubionych, już sobie ząbki suszę na cudne SMki, cieszy mnie że jest ich dużo, nie tak mało jak classiców :)
zestaw "Competing at the Games", cudnie przemalowane moldy, na liście must have:

Valegro
Pony and Draught Set- Seria Best of British moldy:

Na koniec Mini Whinnies 
Mini Whinnies Surprise Series 2

Co myślicie? macie coś z tego na chciejlistach? 
Lili

1 komentarz:

  1. Wow, spora ta chciejlista. Ja napewno czekam na Rhapsody :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń