poniedziałek, 15 lutego 2016

Schleich- nowości na chciejliście

Drugi post z serii, co bym chciała mieć z nowości. Tym razem pokażę wam co mi się podoba ze Schleich, oczywiście nie tylko z koni :) Podzielę to wg dat wprowadzenia i pokażę w takiej kolejności jak tutaj. Kilka sztuk, jak wiecie mam już na liście do najbliższego zamówienia, a pozostałe postaram się zakupić na kolejne okazje prezentowe :) Może ktoś zechce mi je kupić na jakiś prezent, zobaczymy :) Kilka z tych figurek także znalazło się na mojej liście must have do której wypełnienia będę najbardziej dążyć w 2016 roku, zobaczymy czy mi się uda, chociaż zapewne będę ją uzupełniać gdy coś będę z niej usuwać, zobaczymy czy wymienię wszystkie pozycje :)
A więc moja chciejlista Schleich 2016, zacznijmy od nowości ze stycznia, bo jest ich jak zwykle najwięcej.

Jako pierwszy pojawi się ogier Fryzyjski, którego już mam, ale to lista tych które mi się podobają, więc też go pokażę :)
Kolejna wg strony jest oczywiście klacz andaluzyjska, w wersji jabłkowitej. To cudeńko też musi się u mnie znaleźć
Kolejne są źrebaki, TWH oraz Pinto, oba cudne i myślę że warte kupienia, we wspaniałych pozach jak na maluszki :)


Teraz pierwsza nowa rodzinka, zaskoczenie tego roku, zamiast dębującego mustanga, dostaliśmy całą piękną rodzinkę w niesamowitych i wcześniej niespotykanych u Schleich maściach.
Kolejne wg strony są Clydesdale, na razie są pod znakiem zapytania, muszę je zobaczyć na żywo, fotki są słabe, kocham zimniaki i aż mnie wszystko boli że miała bym przepuścić okazję i nie mieć rodzinki Cly, ale jeśli są tak okropne jak widzę na fotkach...
Kolejny jest ogier arabski, moje zaskoczenie, pierwszy arab Schleich (poza źrebakiem) który mi odpowiada i chcę go mieć.
Szkoda że po za końmi z "Farm life" dodali nowego tylko byczka jednego, ale podoba mi się on :)
Przechodzimy do nowości z marca 2016, tutaj królują zestawy, które będę kupować niechętnie i sprzedawać części, po to by mieć tylko figurki, bo po co mi plastikowe i gumowe akcesoria?
Więc jako pierwszy, konik z zestawu saddle bronc riding
Konik z zestawu Barrel racing
Teraz dwie figurki, z zestawu team roping
Z zestawu do czyszczenia stajni zostawiła bym sobie tylko cudnej urody cielaka, jagniątko nie, bo już je mam :)
Interesuje mnie też krówka z zestawu "Moje pierwsze zwierzęta z farmy", ale pozostałych także nie mam i zatrzymała bym je.
To wszystko, piszcie które z nich są także na waszej chciejliście, które wam się podobają :)
Lili


3 komentarze:

  1. Pi podobają się źrebaki, a także Arab i andaluzka :). No i na pewno ogier z zestawu barrel ricing :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Źrebaki i klacz andaluzyjska to moim zdaniem zestaw na medal :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Te konie z zestawu są tylko dostępne w ameryce :v. Czytałam to na fb na takiej stronce.

    OdpowiedzUsuń