sobota, 6 lutego 2016

Stablemates Super Sporty

Dzisiaj ostateczne zdecydowałam że moją ulubioną skalą Breyera jest Stablemates, chociaż nie mam jeszcze pewności co do mini whinnies,bo ich jeszcze nie widziałam. Ale zacznijmy od początku, bo to zdecydowanie niespodziewana historia. Dzisiaj byłam na pierwszej od ponad dwóch tygodni zbiórce mojej drużyny (w ferie nie można) i zrobili mi niespodziankę urodzinową, dokładnie kupili mi SMki, cudne, z mojej listy must have, jakby ktoś nie wierzył to tu macie screen, bo zaraz usuwam je z must have, a dodam coś innego :) jakieś kolejne SMki, bo gdy zobaczyłam to swoje malutkie stadko, to zrozumiałam że one są najlepszą skalą, taką niesamowitą. Jak widzicie w tytule zestaw który od moich kochanych wędroli dostałam to Stablemates Super Sporty. Konie są niesamowite, każdy zupełnie inny, inaczej ustawiony, innej maści i rasy, zupełnie jakby do siebie nie pasujące.
Przedstawiam wam moje nowe cudeńka
Od lewej: klacz arabska, klacz stock horse, ogier hanowerski i wałach thoroughbred
A teraz kilka zdjątek, by wam je bardziej pokazać, ja nie widzę w nich na razie wad, sa idealne, więc nie będę się na razie rozpisywać, podziwiajcie :)
Na pierwszy ogień idzie hanowerski, jedyny ogier. Wszystkie koniałki oglądałam na IYB i ten mold bardzo chciała bym mieć jeszcze w kilku wersjach, m.in. karego i siwego

Kolejny samiec, wałach Thoroughbred, jego chciała bym na pewno mieć w wersjach gniadej i siwej, ale najbardziej siwej pinto i tobiano
Pora na klaczki, jako pierwsza, moja ulubiona tarantowata klacz stock horse. Ten mold widziała bym na swojej półce w wersjach palomino pinto i gniadej
I jako ostatnia klaczka arabska, którą w pierwszej chwili na IYB pomyliłam z mustangiem. chciała bym mieć jej siwą i gniadą wersję także.
Na koniec wszystkie moje SMki razem
W kartonie była też wkładka, która pasuje jako tło dla pojedynczych figurek
oraz katalog Breyera 
Jak wam się podobają moje malutkie perełki? 
Lili :D

5 komentarzy:

  1. Gratuluję figurek :). Sama nie posiadam SM-ek, ale może ...?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam, to są małe dzieła sztuki, inne firmy się do nich nie umywają, a ile wersji barwnych do wyboru ;)

      Usuń
    2. Cudne *.* ja mam klacz Stock w wersji palomino ze źrebkiem , i przyznam że również bardzo mi sie podobają c:
      Pozdrawiam!
      Roxy

      Usuń
    3. Masz jakieś ładne zdjęcia tej parki? :)

      Usuń
  2. Posiadam te SMyki i jestem z nich bardzo zadowolona :3 Super wykonane
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń