czwartek, 4 lutego 2016

Paczka nowości

Tak jak zapowiadałam, przybyła do mnie kolejna paczka, można powiedzieć ze zima stoi u mnie pod znakiem paczek :) Tym razem jest to 8 koni i amazonka westernowa, przybyły one ze stajni Gold republic.
łącznie przybyło do mnie od 1 stycznia 16 figurek, a w ostatniej notce mogliście się przekonać że kolejne są już w drodze lub planach :)
Łącznie mam 61 figurek w tym 51 koni :) Tak, wiem że zalegam wam notkę o owieczkach ;)
A teraz przejdźmy do najprzyjemniejszego czyli do podziwiania moich nowości w stajni :)
Dokładniejsze opisy muszę zrobić w osobnych notkach, na razie tylko przedstawienie. Miłego oglądania życzę :)

źrebak achał tekiński
Australian stock horse
klacz z zestawu western (jaka to rasa?)
ogier Morgan
Custom klaczy Pinto
roczniak pinto
klacz pinto
custom klaczy pinto (zamierzam się nią trochę pobawić i ją dopracować)

Teraz niesamowicie cierpię z powodu braku dwójki pozostałych achałków, zwłaszcza klaczy, mimo że to nie moja ulubiona rasa, ale maluszek zdecydowanie potrzebuje rodziców :) No i ogier pinto (nie jeden) i nowe źrebię też byłoby mile widziane :)
Co o nich myślicie? 
Lilith

3 komentarze:

  1. Ładne konie :). Kilka z nich posiadam, a koń westernowy to moim zdaniem może być lekkiej budowy Quater Horse :). Ale każdy ma swoje zdanie :). Ogiera i klacz achała niestety dość trudno zdobyć, a ogier jest śliczny :). Ale poza tym Gratuluję modeli :).
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n :)
    www.stajniasapphire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki modeli ^^ napisałam ci na forum co myśle o rasie westernowca. Ładne konie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne modele , gratuluje ! Klacz pinto CM śliczna *.* u mnie achałek też nie doczekał się rodziców xD
    Westowy koń to chyba Quater Horse ale nie jestem do końca pewna :)
    Pozdrawiam!
    (u mnie krotka nn, zapraszam!)
    Roxy

    OdpowiedzUsuń