poniedziałek, 11 stycznia 2016

Wstępna lista Candy- można się zgłaszać jeszcze :)

!!!! CANDY TRWA- CZEKAM NA KOLEJNE ZGŁOSZENIA!!!
Postanowiłam robić mega wstępną listę Candy, by potem tego nie szukać. A także dlatego że nie wszyscy spełnili warunki i chyba nie czytają moich komentarzy pod swoimi w których co coś pytali :)
1. Tatersal- warunki spełnione
2. Aru Asmaru- warunki spełnione
3. Zafira- warunki spełnione
4. Amelia Mikulska- warunki spełnione
5. Horses Amory- warunki spełnione
6. White Arabian studio- warunki spełnione
7. Mirami- nie ma notki
8. Cadence Queenforest- warunki spełnione
9. Stajnia White- nie ma bloga
10. Sandra Longhill- warunki spełnione
11. Hipos- warunki spełnione
11. Schleich doni- warunki spełnione
12. Sapphire- warunki spełnione
13. La Rosita Stable- warunki spełnione
14. Three Unicorns of Reya- warunki spełnione
15. Black Horse- warunki spelnione
16. Gold republic- warunki spełnione

Jestem z was dumna, na moim poprzednim Candy musiałam się prosić o 10 osób, a tutaj kilka dni i mam 16 osób :)
To jeszcze nie zakończenie, można się zgłaszać cały czas, Także pod tym postem.
Konkurs na odgadnięcie jakie konie Breyer Stablemates właśnie do mnie podróżują pocztą, także trwa, za odgadnięcie jednego z nich można wygrać dodatkowy los do Candy :)
Lili


7 komentarzy:

  1. Można zgadywać? Nie zorientowałam się xD :/ ... Skala Stablemates powiadasz? No, cóż ... Nie posiadam koni w tej skali, ale chyba mogę zgadywać :P.

    - Arabian (Śliczny :))
    - Mustang
    - Walking Tennessee Horse
    - Jakiś inny?

    Podałam te, które moim zdaniem są najładniejsze, ale przecież Ty możesz mieć inne zdanie :).

    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejne próby zgadnięcia :)
    Paczka już dotarła do mojego domu, otworzę ją jednak pojutrze bo jestem w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że spełniłam warunki :)
    Co do SM nie mam pomysłu xc

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pechowy numerek mi się trafił ;D, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są numerki do losowania, kolejność zgłoszeń zachowałam, przy losowaniu was pomieszam :)

      Usuń
  5. haha, kolejna lista gdzie nr losu mam taki sam jak nr w dzienniku (jeszcze candy w stajni Hipos) - przypadki są fajne ^^ czekam z niecierpliwością na wyniki ^^

    OdpowiedzUsuń