wtorek, 5 stycznia 2016

Candy i trochę codzienności


!!!!!!!!!PRZYPOMINAM O CANDY!!!!!!!                                   Mam jeszcze trochę wolnego, bo dopiero od poniedziałku zaczynam zajęcia, ostatni miesiąc semestru, więc jest ich coraz mniej, część już się skończyła, część kończy, a potem kolejna, 7 już sesja,  Cały czas mnie zastanawia jakim cudem przeżyłam poprzednie, łącznie z egzaminem licencjackim czyli egzaminem z 3 lat studiów, ustnym (gorsze niż matura).Teraz trochę o planach dotyczących tej stajni ;) jak mówiłam w drodze są dwa SMki od Breyera. Jeśli ktoś zgadnie jednego z nich to dostanie dodatkowy los do Candy :) Oprócz SMków w drodze jest kilka figurek Schleich, całkiem spora grupa, w trzech paczkach bo od trzech osób. najszybciej dotrze, bo już został wysłany piesek, w drugiej paczce będzie trzoda chlewna sztuk 5, a w kolejnej 10 koników+ jeżdziec. Wreszcie jacyś ludzie, to będzie już trzeci. Tak więc moja kolekcja która od jakiegoś czasu nie rozwijała się, nagle skoczy liczbowo w górę :) 

Teraz Candy w którym biorę udział w stadninie Hipos

A teraz kilka zdjęć z naszej pierwszej zimowej sesji, dosłownie kilka, kolejne pokażę w osobnej notce
 
Lili

5 komentarzy:

  1. Pierwsza <3
    Hmm skad ja kojarze tak paczke...? Xdd
    Super post ja zawszebi zdjecia cudne *-*
    Biore udzial w candy:
    http://goldrepublicstablespl.blogspot.com/2016/01/candy-u-lilid.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodaj ten post proszę pod notką z moim candy :)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia *-*
    Ja mam dzisiaj ostatni dzień wolnego... Jutro do szkoły ;/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Waw, masz talent ^.^
    Dzisiaj też się wybieram z modelami na dwór, na sesję :D
    Candy ♥
    cadencequeenforest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nie próbuje zgadywać SMków? można wygrać dodatkowy los :)

    OdpowiedzUsuń