wtorek, 26 stycznia 2016

Urodziny

Na urodziny dostanę pieniądze i zamierzam wreszcie kupić sobie kilka nowych figurek, które nie pojawiają się na rynku z drugiej ręki :)
Potrzebuje jednak pomocy w wyborze :)
O to figurki które wybrałam, piszcie które wam sie podobają :)

Schleich
Collecta
Przy okazji, jakby ktoś z Leszna lub Poznania chciał zaoszczędzić na przesyłce, to ja z tego sklepu (figurki świata, polecam ) mam przesyłki za darmo bo przywozi mi je przyjaciółka, więc jakby ktoś chciał się dołączyć do mojej przesyłki to nie ma problemu :) 

5 komentarzy:

  1. Juz pisze xD
    A wiec:
    Polecam zrebaka ardena, jest swietny, jeden z najlepszych schleichowych zrebiat:3
    Dalej wzialabym clydesdale z collecty, wyglada zaskakujaco ladnie
    Pozniej fiorda, mam i goraco polecam.
    Dalej zrebaka twh i klacz tinker.
    Twh widzialm w sklepie i jest bardzo ladny i proporcjonalny a tinkerka ma zachwycajaco dobre i realistyczne malowanie.
    Fryz i BC tez niczego sobie , jesli ktos gustuje w dosc odmiennym malowaniu fryza.
    Mam nadzieje ze pomoglam ;)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym wybrała klacz clydesdale jej pozycja i maś jest piękna. Polecam też ogiera ardeńskiego(sama mam) i źrebię (jest sweet) klacz tinker tu bym się zastanowiła... Moja koleżanka ma i z tego co widziałam nie jest tak prawdziwo pomalowana (mówię o łatach) wygląda jak by je miała przylepione z wycinka jakiejś katki. Łaty są gładkie i nie ma na nich włosia tak jak u np. Ogiera tinkera. Na nim są. Chyba że nie dbasz o ,, żywość" figurek. Ogier fiordzki też jest fajny.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    okiemkoniapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogiera ardeńskiego widziałam na żywo i według mnie jest średni ;/
    Źredak ardeński jest uroczy ^^
    Fiord jest śliczny, polecam go!
    Ogiera fryzyjskiego nigdy nie widziałam na żywo, ale wydaje się być sympatyczny :3
    Klacz tinker jest PIĘKNA! *-* Sama jej nie mam, ale widziałam na żywo :)
    Bashkir Curly jest baardzo uroczy, ma śliczną sierść.
    TWH jest ładny ale jak dla mnie nie ma "Wow"
    Shire... Z jednej strony mi się podoba, z drugiej nie :/
    Mini Shetty jest mega uroczy, mam go i polecam ^^
    Clydesdale jest piękny ^^ Tak w ogóle to ogier nie klacz :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do ardenów zależy co kto lubi, są to modele zależne od upodobań. Osobiście mam i ogiera i źrebię i uważam, że ogier jest dużo lepszym modelem niż malec.
    Fryz ma skopaną anatomię,
    ogier mini shetty, źrebak shire i clydesdale collectA to moim zdaniem modele warte polecenia
    źrebak TWH też wydaje się z promocyjnego zacnym modelem, ale nie wiem, nie widziałam na żywo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem bardzo fajny jest mini shetty, klacz tinker i fiord ( te właśnie mam i jestem zadowolona ) Co do reszty to z tego co kojarzę to warty polecenia jest źrebek Shire z Schleich i ColletA klacz clydestale ^^ Sama zamierzam ją niebawem nabyć.
    Wszystko zależy również od tego jakie lubisz modele c:
    Pozdrawiam cieplutko!
    Roxy

    OdpowiedzUsuń