czwartek, 21 stycznia 2016

Losowanie Candy

A więc postanowiłam zrobić dzisiaj losowanie do mojego Candy, nie podawałam daty, ale mam nadzieje że kto chciał to wziął udział :) A więc najpierw lista, pomieszałam was, taki mam mały kaprys :P
1. Horses Amory- warunki spełnione
2. Aru Asmaru- warunki spełnione
3. Sandra Longhill- warunki spełnione
4. Sapphire- warunki spełnione
5. Horses Amory- warunki spełnione
6. White Arabian studio- warunki spełnione
7.  Three Unicorns of Reya- warunki spełnione
8.  Horses Amory- warunki spełnione
9. Gold republic- warunki spełnione
10. Zafira- warunki spełnione
11. La Rosita Stable- warunki spełnione
11. Schleich doni- warunki spełnione
12. Sapphire- warunki spełnione
13. Hipos- warunki spełnione
14. Black Horse- warunki spelnione
15. Amelia Mikulska- warunki spełnione
16. Tatersal- warunki spełnione
17. Gold republic- warunki spełnione
18. Cadence Queenforest- warunki spełnione

Liczba osób się zmieniła, bo dwie nie spełniły warunków, ale cztery głosy przyznałam za zgadnięcie :)
A teraz losowanie. Postanowiłam przyznać jedną główną nagrodę, oraz jedną dodatkową mniejszą.
Czyli pierwszą nagrodę zdobywa Gold Republic!!!
A drugą Horse Amory :)
Nagrody będą niespodzianką :)

Proszę o kontakt na lilisstable@gmail.com :)
Lili

5 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcą! ^^
    PS: Wygrałaś u mnie Candy, więc proszę napisz na maila kitunia1234@gmail.com ;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super!!!
    Dopiero dziś zobaczyłam ten post, bo wróciłam z obozu :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje bardzo!
    Nie spodziewalam sie ze kiedykolwiek wygram jakikolwiek konkurs lub candy :)
    Zeby bylo smieszniej nie wiem czy pamietasz, ale to dzieki tobie zagoscilam w swiecie bloggera, wrecz zakochalam sie w pisaniu :)
    Jeszcze raz bardzo dziekuje i pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń