piątek, 15 stycznia 2016

Pierwsze SMki

Breyer Stablemates interesowały mnie od dawna, szczególnie kilka konkretnych modeli i tuż przed świętami znalazłam sklep na śląsku, z artykułami końskimi, który sprzedaje SMki tak jak inne sklepy Schleichy. Znalazłam ich ofertę na allegro. okazało się ze mój przyjaciel ma do nich blisko, więc odebrał mi zamówionego konika, miałam go odebrać od niego w późniejszym czasie. Potem oddałam mu kasę, a on stwierdził że mogłam nie oddawać, dostała bym na święta i spytał co bym w takim razie chciała od niego, stwierdziłam że jak bardzo chce, to się nie obrażę za drugiego konika do towarzystwa do tamtego. Kazał mi wybrać i kupił mi drugiego konika, a w zeszłym tygodniu wysłał mi je, no i dotarły kilka dni temu, ale nie było mnie w domu. Trochę potrzymam was w niepewności ze względu na konkurs.
A więc teraz czas na listę osób które próbowały zgadnąć i ich typy:
1. Horse Amory- dębujący mustang i srokaty sportowy
2. Gold republic- pinto, QH, srokaty skaczący
3. Stajnia Sapphire-Arabski, mustang, TWH


To są wszystkie osoby, które wzięły udział. Zdecydowałam, że każdy kto zgadł dostanie jeden los, za każdego konia którego zgadł czyli maksymalnie dwa losy. Chcę nagrodzić osoby które są aktywne i przeczytały całe notki, dzięki czemu zauważyły ten mini konkurs :)

A teraz moja paczuszka i jej cudna zawartość :)
Już widzicie jaki jest werdykt, ale napiszę by było jasne :)
1. Horse Amory- dwa losy
2. Gold republic- jeden los
3. Stajnia Sapphire- jeden los :)
A teraz kilka pierwszych fotek moich maleństw, dokładne opisy, szczegóły anatomiczne itd. pokażę w kolejnych notkach :)
Mustang jest taki fotogeniczny, cudnie go fotografować :)
a skoczek potrzebuje cudnych przeszkód by móc zabłysnąć :) Ale i tak jest wspaniały
Lili

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za los :). Trudno, nie zgadłam, zdarza się. Gratuluję Horse Amory 2 dodatkowych losów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne SMki <3 gratuluje losów ! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są :-D
    Nie sądziłam, że zgadnę, ale jednak:-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne SM'yki :)
    Ps: Wygrałaś Candy u mnie, więc proszę napisz na maila kitunia1234@gmial.com :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy SMek piękny, drugi do mnie nie przemawia :/.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    kolekcja-lotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaa xd
    Zgadlam ^^
    Nadal nwm co to za rasa ale coz..xd
    Gratuluje konikow, do mnie co prawda smki nie przemawiaja ale fajnie popatrzec:3
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń