piątek, 8 stycznia 2016

WOŚPowe koniałki

Dotarła do mnie dzisiaj zamówiona specjalna WOŚPowa rozetka i naszło mnie by porobić koniałkom WOŚPowe fotki. Popieram WOŚP odkąd pamiętam. Zbierałam pieniądze na WOŚP od którejś klasy podstawówki, do drugiego roku studiów, a potem stwierdziłam że zostawię miejsce dzieciom, W tym roku jeszcze bardziej mam ochotę promować WOŚP i pokazywać że to popieram. Mam nadzieje, że wiele ludzi zrobi tak jak ja, przekornie da więcej na WOŚP niż zwykle dawało. Podoba mi się też niezwykle akcja dawania na WOŚP tego co się dawało księdzu po kolędzie, a księdzu do koperty wrzucanie serduszka WOŚP. Z tą rozetką mam zamiar paradować wszędzie już od jutra, niezwykle mi się podoba, zwraca uwagę, no i pokazuje że mocno popieram działania Jurka Owsiaka :) A teraz specjalnie dla pokazania modelowo- koniarskiego poparcia dla WOŚP mała sesyjka z tym co mi zostało po finałach w których byłam wolontariuszem :)




Dotarł wczoraj też nowy cudny piesek, ale to już temat na kolejną notkę. 
Nadal można się zgłaszać do Candy i zgadywać jakie SMki dostanę pod odpowiednimi postami. SMki już zostały wysłane, ale odpakuję je dopiero w czwartek i wtedy powiem kto wygrał dodatkowe losy :)
Lili


3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    PS: Czy nagroda z konkursu została wysłana ;/ ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ! Ja też popieram WOŚP również odkąd pamiętam :) sesja ciekawa , na pewno nie jedną osobę przekona ^^ pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne fotki ^^
    Rozeta jest piękna! *-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń