niedziela, 11 października 2015

Candy i paplanina :P

Zacznijmy od Candy, pojawiło się jakiś czas temu, ale ciągle zapominałam się do niego przyłączyć, wreszcie mam chwile czasu. Candy odbywa się w stajni Tatersal którą polecam do czytania, bo autorka bloga wczuwa się w historię którą tworzy i pisze świetne historie ze zdjęciami swoich figurek :)


Niestety mam mniej czasu na robienie zdjęć i szycie, mimo to niedługo pokażę wam nowe ciekawe rzeczy, między innymi Camilka doczekała się zestawu dla siebie, ale jeszcze nie jest skończony :)
Mam też dwie nowe klacze, jedna została w moim mieszkaniu studenckim, nie miałam czasu jej obfocić, a w domu nie miałam pogody na sesyjkę drugiej nowości :) Możecie zgadywać rasy w komentarzach, jestem ciekawa czy zgadniecie :)
Niedługo, bo już za tydzień targi Hobby w Poznaniu, połączone z targami Aqua&Zoo, wybiera się ktoś? jeśli nie to polecam ;) Jeśli tak to piszcie, może się spotkamy :)
A w związku z targami, przypomniało mi się że dwa dni przed targami rok temu zakupiłam moją pierwszą figurkę, czyli Pioruna, co oznacza że już rok w tym siedzę :)
Powinnam może zrobić Candy z tej okazji ale niedługo koniec poprzedniego konkursu, który chyba zostanie nierozstrzygnięty, bo nie mam nawet dwóch osób do porównania...
Ale mam pomysł na Halloweenową zabawę, bez robienia swoich zdjęć, bo widzę że wam nie bardzo się chce. Za to ciekawą, a nagrody, myślę że też będą Halloweenowe :) Co wy na to?
Nie wiem czy ktoś z was już widział, ale Deborah McDermott odkryła rąbka tajemnicy i pokazała swoje trzy figurki, potwierdzając że to nowe moldy dla Collecty na 2016 rok. Nie mogę się na nie napatrzeć, mam nadzieję że nie zepsują malowania ale trafili w moje gusta, Camargue, Black Forest i Ardeńczyk, na tego ostatniego najbardziej suszę sobie ząbki, mam nadzieję że będzie naprawdę pięknie pomalowany, tak jak się teraz prezentuje jest obłędny, Schleich może się schować przy rzeźbach Deborah, szkoda że malowanie je psuje... Zdjęcia można obejrzeć tutaj, niżej w komentarzach macie dowód że sama autorka przyznaje że to nowe moldy Collecty :) Co myślicie o nich?
Lili

3 komentarze:

  1. Jakie piękności CollectA dla nas ma :D
    Black Forest jest cudny <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy tych cudach nowości od schleich wyglądają blado, nie? :)

    OdpowiedzUsuń