sobota, 17 października 2015

Konkurs foto

Już chciałam narzekać że chyba odwołam konkurs, ale widzę, że kilka osób się jednak zainteresowało. Ale i tak skrócę zapisy, ponieważ w planach mam już kolejny, a ten trzeba będzie jeszcze ocenić. Tak więc wypełnić warunki trzeba do 22.10, tak bym w piątek/sobotę mogła ocenić i dać wyniki.
Lista chętnych na tę chwilę:
1. Shayla- spełnione wszystkie warunki
2. Maja- nie ma komentarza pod notką i banera w poście
3. Tara-brak zdjęć, brak banera w poście
4. Zafira- brak zdjęć, brak banera w poście
5. Maya J- brak zdjęć, brak banera w poście
6. Amelka- spełnione wszystkie warunki
7. Magda Wronka- brak zdjęć

Jak widać tylko trzy osoby wysłały zdjęcia, a tylko dwie spełniły wszystkie warunki, jeśli się ot nie zmieni, to chyba konkurs pozostanie nierozstrzygnięty...
Ostatnio widziałam nowe ładne rzemienie na ogłowia, muszę zrobić foto by wam pokazać jeśli konkurs zostanie rozstrzygnięty jednak :)

A tak przy okazji, kto zgadnie jaki zestaw tworzę właśnie dla Camilli?
Lili

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie wysyłają zdjęć ;/
    Lubię konkursy X"D
    Może zestaw westernowy? Albo skokowy :D ?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Camilka nie może nosić ogłowia bo przez grzywkę rozczesana na noki wygląda ono zawsze na za duże i dziwnie szerokie :p zgaduj dalej :)

      Usuń
  2. Hmmm,może powinnam również wciąć udział w konkursie? :)
    A co do zestawu,może jakaś derka+kantar?:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że tak późno...
    Już wysyłam zdjęcia :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jutro to ogarniam... Oj, albo pojutrze XD

    ~AleSiePostaramJakNajszybciej
    ~Sorry

    ~S.M

    OdpowiedzUsuń