niedziela, 4 października 2015

Szybki konkurs


Rok akademicki się już niestety zaczął, mam nadzieję że będę miała dla was dużo czasu, ale zobaczymy. Ostatnio kupiłam dużo nowych materiałów i będę tworzyła nowe rzeczy, mam masę pomysłów, które poznacie wkrótce :) Zabieram kilka moich koni do Poznania, zrobię im jakąś sesję, może na Cytadeli, kto zgadnie jakie to konie? (biorę 3, jak ktoś zgadnie jednego, zrobię mu reklamę w kolejnym poście :).
Jestem właśnie w trakcie tworzenia zestawów na zamówienie, pokażę jak skończę :) W związku z tym zamówieniem przyjechała do mnie nowa klacz, kto zgadnie jaka?
Jak by ktoś chciał zamówić coś mojego to piszcie na lilisstable@gmail.com, zapłatą mogą być figurki, bardzo mile widziana wymiana :)



Jako iż nie mam zdolności graficznych zbytnio, postanowiłam zrobić mały konkursik na logo.
Zasady:
1. Plik musi mieć ok. 850-350 pixeli
2. Tematyka ma być jesienna
3. Ma być na nim zdjęcie lub sylwetka jednego lub dwóch koni takich które sama posiadam :)
   (tu można sprawdzić), może być on jakoś przerobiony
4. Ma być na nim napis Lili's Stable zrobiony jak tylko chcecie, byle pasował do całości
5. Można oczywiście umieścić swój podpis (nie link) ale nie jakiś ogromny bo to psuje efekt :)
6. Pliki wysyłajcie na lilisstable@gmail.com
7. Można wysłać nieograniczoną ilość prac, ale lepiej jedną świetną, niż masę byle jakich :)

Jeszcze nie wiem co będzie nagrodą :)
(ale nie on, kocham go :P)
Lili

6 komentarzy:

  1. Sory, że nie na temat, ale chciałabym się zapytać czy wysłałaś moją nagrodę.
    Pozd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie dotarła? Ostatnio też strasznie długo szły...

      Usuń
    2. Tak, oczywiście, mam nadzieję że jutro, może pojutrze już dojdzie. Nie wiem co jest ostatnią z tą pocztą...

      Usuń
  2. Ja bym zrobiła, ale nie bardzo lubię dawać własne zdjęcia komuś np. na logo czy coś tam innego ;/
    Pozdrawiam! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakbym ci udostępniła moje zdjęcia do przeróbki? :)

      Usuń