wtorek, 4 sierpnia 2015

Candy i oczekiwanie

Jak mówiłam latem Candy rodzą się jak grzyby po deszczu :P Więc biorę udział w kolejnym, jak na razie nie miałam szczęścia, ale może jeszcze mi się uda :)

Candy odbywa się na blogu Rein Hollow Stable


W moim Candy jest już 6 osób, a minęło dopiero kilka dni, mam nadzieję że będzie was dużo więcej, bo im więcej osób się zgłosi tym więcej nagród rozlosuję :)

Jakie oczekiwania? Na paczkę z kolejnymi adoptowanymi niechcianymi już figurkami, kolejne shleich, w tym jedna niespodzianka, nie mogę się doczekać, powinny być jutro bo system śledzenia przesyłek mówi że jest już na mojej poczcie :) Możliwe że je wam jutro pokażę :)

Nadale czekam na jakieś podpowiedzi apropo farb i mas do customów. Mam też kolejną figurkę, która będzie jednak moją pierwszą ofiarą :P Ale o tym w innym poście, jak zabiorę się za przeróbkę :)
Lili

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz