czwartek, 13 sierpnia 2015

Wyjazd, nowości i ogłoszenia

Zacznijmy od nowości, bo to najciekawsze zawsze :) Przybyła do mnie kolejna paczka z konikami, znowu nie ze sklepu. W paczce były tym razem 3 ogiery, dwie klacze i prezent niespodzianka :)
Jako pierwsze, parka Tinkerów, wycofanych już, dlatego cieszą podwójnie, chociaż nowe też chcę mieć do stada, wraz z nowym źrebakiem :)

Potem kolejna parka, w tym jedno z moich marzeń, przez które w ogóle zamówiłam te konie, czyli klacz Camargue i jej cudna poza i grzywa. Kocham te jej stulone uszka *.*


Ostatni, jedyny bez pary, mam nadzieje że nie na długo, ogier kuca islandzkiego :)

A teraz jeszcze oczywiście niespodzianka, naprawdę nie spodziewałam się że będzie nią...
No właśnie, cudnej urody biały tygrys :)

Ale to nie koniec nowych figurek, bo mój ukochany, w ramach prezentu bez okazji kupił mi misia :) a dokładniej niedźwiedziątko od Collecty :)
Więcej zdjęć z tej parkowej sesji w kolejnych postach :)

Druga sprawa to pierwsza wstępna lista candy, na razie jest was za mało, ale mam nadzieje że się was uzbiera więcej jednak :) Cały czas można się zgłaszać >>tutaj<< :D
Maja- schleich-mai.blogspot.com
Cadence Queenforest- starstableonline-candy.blogspot.com
Zafira Zafirka- modelekoni.blogspot.com
Donia Schleich- schleichdoni.blogspot.com
Black Horse- theblackhorse5.blogspot.com
Adminka Fryza- zeschleichamiprzezzycie.blogspot.com
Malia- deterrasomnia.blogspot.com
Karrosi- larositastable.blogspot.com
Wszyscy spełniają warunki :)

A teraz trochę życia, mianowicie, zapomniałam napisać, że 1.08.2015 zdałam egzamin licencjacki i jestem teraz licencjonowanym biologiem :P
Jutro wyjeżdżam, więc do 24.08 nie spodziewajcie się wpisów :)
Na koniec mój ulubiony słodziak na pniu :)
Lili

6 komentarzy:

  1. Gratki koniełków ;)
    Błagam Cię powiedz gdzie kupiłaś klacz Camargue... Plis... ( ona to też me marzenie ;P )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całą gromadkę kupiłam od prywatnej osoby która pozbywała się części kolekcji :)

      Usuń
  2. Już są wyniki :D Pozdrawiam :) Kuc islandzki... Nie podobał mi się ale na tym zdjęciu nie jest zły.
    Gratki koniełków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę abyś podała mi adres, chcę wysłać nagrodę w Candy ;) Napisz na maja03jankowska@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Cię przepraszam ale jestem u babci (km od domu) i nie zabrałam ze sobą nagrody... Jutro ją zabiore bo u babci jestem codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam :) Radość zbyt duża by narzekać na czas :)

      Usuń