niedziela, 4 września 2016

Zmiany

Zauważyliście zapewne kilka zmian na moim blogu, między innymi zmianę nazwy, tła, niedługo pojawi się także nowy baner. Nie bójcie się, nie zamierzam porzucać kolekcjonowania cudnych realistycznych modeli koni na rzecz kolekcji poniaczy, jednak mam w planach powstanie kolekcji pobocznej, w której głównym elementem będzie Rarity, moja ulubiona bohaterka MLP. Dlaczego zainteresowałam się poniaczami w moim wieku? Zaczęło się od gry, szukałam na tablet jakiejś gry, czegoś z farmą, albo sklepami, gdzie zbiera się pieniądze lub jakieś dobra, kupuje budynki itd.
Trafiłam na grę My Little Pony, byla akurat tym czego potrzebowałam, a przy okazji wizja kolekcjonowania w grze kucyków była kusząca. W związku z grą, zaczęłam oglądać serial, jestem dopiero na początku, ale podoba mi się i w planach mam obejrzenie całej serii. Oczywiście kolejnym etapem było obejrzenie w internecie masy fanartów a także figurek z MLP i jak widzicie na fotce, na mojej półce wylądowała pierwsza Rarity, oprócz niej jestem zakochana w Zecorze, księżniczce Lunie i nie istniejącym w serii Fluffe puff :) (kto nie wie jak wyglądają, wystarczy wygooglować). Mam masę pomysłów na szycie, między innymi pluszaków, zapewne wszystko wam pokażę, pinterest daje mi tyle inspiracji w tym temacie :) Trochę krótko, ale na razie macie tyle.
Ktoś z was ogląda poniacze? Macie ulubione?
Rarity

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz