poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Kolejne nowości i Candy

Kompletnie zapomniałam wam pokazać moje kolejne nowości. Bardzo was przepraszam i już naprawiam ten błąd. Przedstawiam wam grupkę zwierzaków firmy Schleich. Tym razem są to nie tylko konie, ale i pies, który niezwykle mnie cieszy, oraz świnia, a dokładniej knur, który uzupełnia wspaniale moją rodzinkę świń Swabian-Hall, wreszcie są wszystkie w komplecie :) Dwa z koni planuję dać na przemalowanie, nad achałką jeszcze się waham, chyba zostanie na razie taka jaka jest, bo musiała bym przemalować również jej malucha :P Dzisiaj krótka notka, pokażę wam tylko co nowego stoi na moich półkach :) Zapraszam do oglądania i komentowania.
Zaczniemy od klaczy Achał tekińskiej (13701).
Kolejną nowością, zaskakującą, dla tych którzy wiedzą jaki jest mój stosunek do koni arabskich, jest stary ogier arabski (13629).
Ostatnim nowym konikiem jest wałach falabella (13278).
Do stada dołączyła dożyca niemiecka arlekinka (16384), a ja odkryłam starego doga niemieckiego od Schleich, którego mega chciała bym zdobyć (16320)
i na końcu knur o którym wspominałam, rasy Swabian-Hall (13643)
A przy okazji, muszę sobie kiedyś kupić świnkę wietnamską Schleicha :)
A wy? macie jakieś nowości? co myślicie o tych?

Na koniec, biorę udział w Candy na Silver Stallion Saddlery
Może mi się poszczęści :)
 
Rarity

3 komentarze:

  1. Gratki nowych modeli :) numerek do losowania w candy - 3.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze miło powitać nowe modele w kolekcji :) A takiego doga zawsze chciałam mieć żywego.

    OdpowiedzUsuń