czwartek, 29 września 2016

Tajemnicza paczka

Wczoraj przybyła do mnie z Wielkie Brytanii, za sprawą mojej przyjaciółki piękna paczuszka. Wszyscy się pewnie domyślają jakie cudo jest w środku, ale moje modele dopiero się dowiedzą, kto mieszka w pudełku. Postanowiłam ukazać odpakowywanie modelu inaczej niż inni, towarzyszyły mi w nim ciekawskie konie i inne zwierzaki.
Wszystko sfotografowałam i dzisiaj mam dla was krótką relację z otwierania pudełka, porównania do innych modeli i opis wyglądu i szczegółów anatomicznych w kolejnych notkach, na razie tylko takie przedstawienie mojej cudnej kluseczki. Jeszcze nie zdecydowałam do końca jaką maść jej zrobić, więc jak macie pomysły, na maść która pasuje do takiego grubaska, to piszcie, a najlepiej dajcie link do zdjęcia :)

Oglądałam wiele zdjęć pudełek, ale nie sądziłam, że ono będzie takie duże :)
Potrzymam was jeszcze troszkę w niepewności :)
No dobra, teraz już odkryję moją malutką, oto ona :)
Tak, wiem, nic nie widać, proszę, foto z góry 
A teraz to na co czekaliście, czyli klacz Copperfox Exmoor pony w całej okazałości :)
Jak wam się podoba malutka? Macie lub planujecie jakieś Copperfoxy?
Rarity


2 komentarze:

  1. Gratuluję raz jeszcze i zazdroszczę liski ale mając to szczęście będę ją mieć u siebie na trochę, to sobie poogladam to cudo z każdej strony ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Graty nowego modelu :) Śliczna jest :D

    OdpowiedzUsuń