środa, 7 września 2016

Rarity G4 regular size

Dzisiaj przedstawię wam coś co mnie zachwyciło, otóż znalazłam na pintereście cudowny tutorial, który zwrócił moja uwagę na fakt, że kucyki, te z włosami, produkowane przez hasbro, mają takie bezosobowe grzywy i ogony, wszystkie są proste i długie, podczas gdy przecież Pinkie ma loczki, Aplejack ma kitki z gumkami, a Rarty ma fale loków. Ten tutorial pokazuje jak tą cudną fryzurkę Rarity zrobić, a że do mojej kolekcji dołączyły właśnie dwie Rarity regular size G4, jedna ze skrzydłami, druga zwykła, postanowiłam spróbować. Sami ocenicie czy mi to wyszło.
Zacznę od zdjęcia przedstawiającego stan w jakim figurki do mnie trafiły, przepraszam za jakość, ale zdjecie robione wieczorem, takie grzywy i ogony miały obie:
Nie bardzo przypomina Rarity jak widać, na szczęście istnieje ten cudny tutorial
Na jego podstawie  pozakładałam obu figurkom odpowiednie papiloty i jeszcze dzisiaj rano wyglądały tak
A teraz można podziwiać efekt, mnie zachwyca, co chwilę na nie patrzę :)

Co myślicie?
Rarity

1 komentarz: