środa, 27 kwietnia 2016

Custom stablemates

Tak jak wam obiecywałam pokażę wam dzisiaj jak w tej chwili wygląda klacz Stablemates z zestawu New Arrivals. Źrebak nie może się już doczekać kiedy jego mamusia wróci i spokojnie, wybrałam maść tak by do siebie pasowały. Jak na razie zmianie uległa jej sylwetka, a dokładnie grzywa i ogon, a dzisiaj dostała pierwszą warstwę pasteli i zaczyna zmieniać kolorek sierści, czyli siwieje nam malutka, bo jakoś kara maść mi zupełnie do niej nie pasowała. Oczywiście cudowne zmiany zawdzięczamy Amalltei, którą polecam każdemu kto marzy o zmianie maści i nie tylko, modeli :) Cały czas zastanawiam się czy ogon i grzywa mają być czarne czy też wysiwiałe. Może wy mi pomożecie zdecydować? pokażę wam na zdjęciach o co dokładnie mi chodzi, bo sama przejrzałam setki fotek siwków i nie mam pojęcia co wybrać, obie opcje mi się podobają.

Zaraz pokażę wam zmiany jakich na razie dokonała Amalltea, ale najpierw wasza pomoc, myślicie że lepiej by miała czarną grzywę jak to cudo
Czy też lepsza byłaby siwiejąca już grzywa jak tutaj
klacz nie będzie mleczno siwa ani siwa jabłkowita, będzie raczej coś na tej zasadzie jak tu
Klacz przed pastelami wyglądała tak
A teraz wygląda już tak
kocham tą grzywę *.* dla porównania na początku macie ją oryginalnie :)
czekam na wasze podpowiedzi kochani, mam nadzieje że mi pomożecie :)
Lili

5 komentarzy:

  1. Jeszcze trochę i mama wróci do dziecka, postaram się jak tylko mogę by długo nie czekał na Jeje powrót. Co do maści a właściwie koloru grzywy to już sama nie wiem, bo to zdjęcie realizującego siwka także jej pasuje. Wiem, mało pomogłam ale wiem że jak nie zdecydujesz to i tak będzie jej ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wygląda już bardzo fajnie na tym etapie. Jeżeli chodzi o grzywę to wybrałabym czarną. Wg mnie czarna zawsze pasowała siwkom i był taki fajny kontrast czarny-biały. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. Sama nie wiem, jaka grzywa byłaby dobra... Siwa prezentuje się cudnie, a czarna lśni w słońcu.. Nie wiem, wybierz sama. :)
    Konik wyszedł boski, efekt wybitny!
    Osobiście pięknie wyszła!
    Jeżeli masz ochotę (do niczego nie zmuszam!) wpadnij na mojego blogaska!
    Pozdrawiam!
    wierna Czytelniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. klaczka na tym etapie prezentuje się świetnie *.*
    Tylko pozazdrościć :D
    Co do grzywy to moim zdaniem siwiejąca jest ciekawa :)
    Ale pamiętaj, to twój wybór c;
    Pozdrawiam !
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna grzywa do niej pasuje :D

    OdpowiedzUsuń