niedziela, 24 kwietnia 2016

Przerwa, howrse i inne

Bardzo was przepraszam za brak postów ostatnio, dużo się działo, niestety nic końskiego i figurkowego za bardzo :P Ale niedługo moje stado się powiększy, paczka już powinna być na miejscu, w weekend pokażę wam co przyszło, możecie zgadywać co to, podpowiem że dwa modele Breyera, zaskoczę was, nie w skali SM, oraz trzy modele Schleicha, wiem miało nie być nowych, ale te są do mojego specjalnego projektu, specjalnej części mojej kolekcji, która będzie wyjątkowa i niepowtarzalna, ale na razie nic więcej wam o tym nie powiem, między innymi dlatego, że boję się by ktoś nie wykorzystał moich projektów przede mną. W tworzeniu tej wyjątkowej grupy figurek będzie uczestniczyć Amalltea, oczywiście w roli artysty malującego im cudne maści. Przy okazji, Amalltea ma właśnie na warsztacie tę klacz

nie podoba mi się w karej wersji, ale nie tylko maść się jej zmieni, jak dostanę zdjęcia to za zgodą Amalltei pokażę wam jak wygląda jeszcze przed malowaniem.
Muszę się pochwalić czymś jeszcze, mianowicie mam zarezerwowane najnowsze dzieło Amalltei, kocham ten mold, zastanawiałam się nad kupnem go w formie Big Chex to cash, ale zdecydowanie zakochałam się w Maestro, myslę że Chex też kiedys zawita na mojej półce, ale najpierw pojawi się na niej ten cudowny chłopak :) Więcej zdjęć chłopaka można zobaczyć tutaj :)
Niestety na pojawienie się Maestro na mojej półce trochę sobie poczekam, ale jest mój i nie oddam nikomu :)

A teraz pora na główny temat mojej notki, czyli Howrse, zapewne większość z was w to gra, bo każdy kto się końmi interesuje kiedyś na howrse trafił. ja grałam dawno, potem ktoś mi zhakował konto, usunął je i nie mogłam już do niego wrócić, przez co nie grałam długi czas, ale ostatnio zdecydowałam się wrócić do tego, poczytałam co tam nowego i zdecydowałam się na grę na znacznie lepszym brytyjskim serwerze, jest tam więcej graczy i ras koni, a język nie jest dla mnie problemem. Zaczęłam zaledwie 18dni temu (tak odliczam dni potrzebne do kolejnych możliwości w grze ;p) i hoduję na razie głównie Bashkir curly, ale mam też klacz Fryzyjską.
Jeśli ktoś gra w wersję brytyjską tej gry to piszcie w komentarzach swoje nicki, fajnie mieć znajomych w grze. Mój nick: Lilithija- któż by się spodziewał :P
Tyle na dzisiaj, czekam na komentarze, zgadujcie co dostanę i piszcie nicki :)
Lilith

6 komentarzy:

  1. Hm...Breyery może w skali Classic ? Ze schleich nie mam zielonego pojęcia xd
    Maestro jest piękny *o*
    Grałam kiedyś w howrse ale na polskim serwerze :(
    Nick to Rigga333
    Muszę kiedyś wrócić do tej gry :)
    Pozdrawiam!
    ~Roxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś, dwie sztuki, w skali Classic, jako towarzystwo dla mojej klaczki, ale moldów nie zgadniesz :)

      Usuń
  2. Widziałam Maestro już wcześniej, bodajże na facebook'u. Naprawdę robi wielkie wrażenie! Ja jestem na polskim howrse, bo jednak nie chcę się męczyć z językiem angielskim. Jakby ktoś grał na polskim serwerze to zapraszajcie do znajomych. Mój nick to sassy689
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na niego jeszcze trochę poczekam, nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  3. Jeszcze trochę i Maestro zawita u ciebie, zobaczysz szybko zleci ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze trochę i Maestro zawita u ciebie, zobaczysz szybko zleci ^^

    OdpowiedzUsuń