poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Custom Breyer Stablemates Appallossa

Zupełnie zapomniałam o pochwaleniu się moim najnowszym customem, czyli zapowiadanym wam dziełem Amalltei. Nie będę dużo pisać, jestem zachwycona, a wy sami oceńcie co myślicie, dla mnie ideał, taki jaki miał być :)

Nie mam jeszcze dla niego imienia (na ostatnim foto widać że to zdecydowanie on, nie ona :P), jak macie jakieś propozycje to piszcie. Przepraszam za prowizoryczną ujeżdżalnie, ale chyba nie wyszła najgorzej ;P
Przy okazji można podziwiać jeźdźca i siodło w skali SM, a tutaj reszta zestawu z którym koniałek przyjechał, czyli przeszkoda :)
Czekam na opinie :)
Lilith


5 komentarzy:

  1. Ale ładny koniu! Bardzo mi się podoba :). Według mnie pasowało by mu imię Amaretto (i nie, nie chodzi o alkohol XD). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny custom!Proponuję imię Mefisto :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, chyba ukradnę ;p! A tak serio to myślę, że jest cudny. Bardzo mi się podobają takie gniadoszki! A przeszkoda super. Można taką kupić czy to robiona? A imię proponuję Aramis albo Amarant :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszkoda jest w zestawie do konia, razem z jeźdźcem siodłem i ogłowiem :) w Polsce tych zestawów nie ma, sprowadzany z MPV.

      Usuń
  4. Śliczny konik :)
    Malowanie bardzo ładnie do niego pasuje ;)
    Na pewno skusiłabym się na zestaw gdyby można byłoby kupić go w Polsce, bo bardzo fajny :)
    Pozdrawiam!
    ~Roxy

    OdpowiedzUsuń