poniedziałek, 16 maja 2016

Wieści

Nie mam zbyt wiele do napisania dzisiaj, ale nie mogę was tak zostawiać bez notki na długo, więc coś naskrobię :) Cieszę się, że podobała wam się sesja rodzinki Haflingerków na pustyni.
Muszę wam donieść, że siwa klaczka SM już jest gotowa, Amalltea jak zwykle stanęła na wysokości zadania i mała jest zachwycająca, już niedługo wróci do mnie, moja mała Shantal- ochrzczona przez customerkę ;) Wiem, że to nudne, ale kolejny raz polecam Amallteę jako customerkę.
Razem z Shantal przyjedzie do mnie pewna klacz na wakacje i nie tylko, pokażę ją wam i opiszę dokładnie o co chodzi jak obie panie będą już u mnie. Rozpoczęłam już mój tajny projekt, masa pracy przede mną jeszcze, ale mogę uchylić rąbka tajemnicy i pokazać wam cztery moldy które jako pierwsze pokażą się w tej elitarnej grupie. Pokażę oczywiście modele przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac, by nikt nie domyślił się nad czym konkretnie pracuję.
Na pierwszy ogień idzie Węgielek, źrebak Perszeron (13627) Schleich, mam go od dawna, razem z ojcem. Przypasował mi jednak do jednego realnego konia, bo jedną z cech łączących modele z tego specjalnego zestawu, będzie fakt że są one w 100% wzorowane na prawdziwym zwierzęciu.
Kolejne są psy Schleich, które przyjechały paczką razem ze źrebakami (przepraszam za jakość zdjęcia), są to owczarek australijski (16392) i stary owczarek niemiecki (16375).
Jako ostatni, na razie, dołączający do tej elity, jest ogier hanowerski Stablemates, gniady, ale w innym odcieniu niż mój. (mój jest z tyłu)
Nic więcej nie powiem, zobaczycie dopiero efekty :)
Lili


4 komentarze:

  1. Miło mi widzieć psiaki i hanowera u Ciebie :) Mojego percherona też uwielbiam, choć za jakiś przestanie być taki ciemny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też będzie jaśniejszy, ale nie to go wyróżni ;)

      Usuń
  2. Węgielek jest cudny :)
    Ja mam nowszą wersje owczarka niemieckiego :D
    Shantal w nowej maści cudnie *-*
    Czekam na efekty z niecierpliwością :)
    Pozdrawiam!
    ~Roxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Węgielek niedługo już pozostanie w swojej aktualnej postaci :)
      Rozważałam zakup nowego owczarka, ale nie pasowal do mojej wizji.
      Shantal już dotarła, ale ja ją zobaczę dopiero w czwartek

      Usuń