środa, 11 maja 2016

Plażowa sesja rodzinki Breyer Classic

Jak obiecywałam, dzisiaj pokażę wam sesję moich źrebaków z ich mamusią, czyli Camillą. Coco został przemianowany na Haflingera i jest rodzonym synem Camilli, nie wybrałam jeszcze jak dokładnie wyglądał ojciec, ale pomyślę nad tym :) Nugat jest adoptowanym synem Camilli, jego matka zmarła przy porodzie, jest trochę młodszy od Coco i Camilla przyjęła go jak swoje źrebię. Wiem że to pewnie mało możliwe w realu, ale mam to gdzieś, to moja historia i tak ja będę przedstawiać :) Zaczęłam tworzyć stronę mojej kolekcji, bo opisywanie ich na blogu nie jest łatwe, w takiej formie jak bym chciała. Gdy skończę pokażę wam całość, ale to jeszcze długo potrwa, bo każdy model ma swoja stronę, historię i mnóstwo informacji o modelu :) A teraz zapraszam do oglądania sesji.


Co myślicie o rodzince?
Lilith

5 komentarzy:

  1. Śliczna ta Twoja końska rodzinka :D Haflingery to cudne konie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia jak zwykle boskie i widać że maluchy już dokazuja mamie ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne koniska :) Zdjęcia równiez ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie razem wyglądają :) Nareszcie znalazły mamusię, moja haflingerka się nie nadawała mimo anielskiego usposobienia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że tak was zachwycają moje słoneczka cudne :)

    OdpowiedzUsuń