poniedziałek, 2 listopada 2015

Pierwsza rodzinka- TWH Schleich

Jak wiecie mam kilka źrebaków, niektóre mają matki, niektóre ojców, ale pierwszy raz mam całą rodzinkę, ponieważ dzisiaj do ogiera Tennesse Walker (13631) dojechała klacz (13731) z młodym (13714). Do pełni szczęścia brakuje mi tylko nowego malowania moldu ogiera, no i pasującej do niego klaczy exclusive, a w nowościach też ma być z tego co wiem cudowne źrebię TWH, które na pewno będę chciała by dołączyło do stada :) więc w planach jest kolejna trójka TWH tej firmy, a mam juz też TWH od Collecty, muszę zrobić porównanie ogierów TWH, bo są zupełnie inne w tych dwóch firmach. W planach mam też TWH innych firm, przynajmniej od Breyera, ale plany planami, a my wracamy do cudnej rodzinki z roczniaczkiem :)
Jestem zachwycona tą rodzinką. Macie tu kilka zdjęć z krótkiej ogrodowej sesji, co o nich myślicie?
Jak zwykle, ktoś tuptał za mną po ogrodzie i postanowił wejść w kadr jak się zorientował że nie jest obiektem fotografa :P
 Akira jako modelka i źrebol przy jej łapie :P
Lili

4 komentarze:

  1. Konie pięknie komponują się w jesiennych barwach :)
    Słodki piesek ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne figurki :)


    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny piesek, piękne figurki.
    Kiedy wyniki konkursu?
    Zdrówka <3

    OdpowiedzUsuń