piątek, 20 listopada 2015

Konkurs- wyniki

Najmocniej was przepraszam że tyle kazałam wam czekać, ale studia magisterskie i nowi lokatorzy zajmują mi więcej czasu niż się spodziewałam. Postaram się wrócić do regularnego pisania, chociaż na pewno nie tak częstego jak we wrześniu :)
Przejdźmy do sedna, czyli do wyników konkursu fotograficznego. Ocena była kilkustopniowa. Najpierw ja dałam każdemu zdjęciu ocenę w skali 0-5pkt, potem mój znajomy wybrał trzy zdjęcia dając im kolejno 3, 2 i 1pkt. A następnie zliczyłam wasze głosy. Oto wyniki:
1. 10pkt
2. 6pkt
3. 5pkt
4. 6pkt
5. 7pkt
6. 5pkt
7. 5pkt
8. 8pkt
9. 5pkt
10. 8pkt
11. 5pkt
12. 5pkt
Jak widzicie wygrało zdjęcie numer 1 które nadesłała Shayla z Rancza Iskra.
Shayla napisz do mnie maila, bo musisz wybrać kolorki nagród :)
Kto pamięta jeszcze co jest nagrodą?
Lili

3 komentarze:

  1. Ja?! Dziękuje wam z całego serducha <3
    Zaraz napiszę do Ciebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ugh, emaila wyślę dopiero w poniedziałek :c
    Przepraszam, za problem :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wygranej :D pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń