wtorek, 24 listopada 2015

Klacz Clydesdale 13291

Przedstawiam wam Piankę, moją nową zimnokrwistą klacz. Udało mi się ją fartem dostać na olx za 10zł, mimo że jest dawno wycofana, bo dziewczyna która je sprzedawała traktowała je jako zabawki :)
Jest trochę zaniedbana, ale i tak mi się bardzo podoba. Patrząc na nią żałuję ze dopiero zaczynam się bawić w custom, bo jej się zdecydowanie przyda odświeżenie a może i zmiana maści, zobaczymy jak to wyjdzie. Jest odrapana, więc przydało by się przynajmniej naprawić ten upływ czasu i powierzenie jej dzieciom do zabawy :) na razie jest taka jaka jest, ale i tak mi się niezwykle podoba. A wam?


Podoba mi się jej poza, jest dynamiczna, wyraźnie koń idzie powoli, idealnie pasuje do ciągnięcia jakiegoś ciężaru.
Kto tak jak ja kocha końskie sztoki? te są wyjątkowo ładne :)
Ogonek krótki jak na rasę przystało
Kopyta sa ładnie podkute, ale niestety nie ma strzałek
Przydało by jej się odmalowanie, ale podoba mi się w takiej maści jaką ma :)
Lili

8 komentarzy:

  1. Moja koleżanką ją ma. Nie lubię zimnioków, więc podoba mi się tak normalnie, bez szału :D Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Na OLX wiele osób sprzedaje wycofane modele za niską cenę nie wiedząc nawet jak ważne są dla kolekcjonerów :) klacz boska *-* ja dorwałam za 18 zl ogiera palomino , tez wycofanego :) pozderki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na olx trafiłam na klacz arabską collecty za 13zł, więc wiem jakie można znaleźć perełki :)

      Usuń
    2. Hah a ja jakimś trafem kupiłam tą klacz nową w Monoceurusie :O Nie wiem skąd ona tam... ale nie narzekam XD

      Usuń
  3. Też mam tę klacz, to prawdopodobnie mój pierwszy Schleich.

    OdpowiedzUsuń