wtorek, 30 czerwca 2015

Zakupy :)

Moja kolekcja się powiększa, w tym tygodniu dodałam do niej klacz Knappstruper od schleich (zdjęcia jak będę miała czym zrobić ;) ).
Dzisiaj dostałam wiadomość że moja pierwsza klacz Breyera jest już w drodze, nie mogę się doczekać. Oprócz tego zamówienie ogierów od schleich, Ardeński, Tennesse walker i mini shetty czeka na odbiór przez przyjaciółkę we wrocławiu :)
W najbliższych planach mam zamówienie źrebięce, czyli maluchy do zamówionych już panów, a może i klacz mini shetty, chociaż muszę się do niej przekonać bo jakoś nie bardzo mi pasuje.
Do tego chciała bym któryś model collecty w skali 1:12, ale jeszcze nie zdecydowałam który, bo podobają mi sie wyjątkowo wszystkie :)
Lili

2 komentarze:

  1. Gratulacje zdobyczy - będę czekać na zdjęcia.
    Zapraszam - http://deterrasomnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia Breyerki i Knabstrupperki już są :)

      Usuń