czwartek, 18 czerwca 2015

Początek

Wszystko zaczęło się na jesieni, gdy pojawił się Piorun, mój ogier Fryzyjski w odmianie srokatej. wcześniej się tym nie interesowałam, a on był kupiony pod wpływem chwili. No ale ja się we wszystko wciągam, więc niedługo później pojawiły się kolejne figurki. Zaczęłam się bawić w tworzenie pierwszych rzeczy dla koni, a że rękodzieło to moje ukochane hobby od razu spodobało mi się tworzenie miniaturek.

Troch ogólnie o mnie :) Moje ulubione rasy koni to zimnokrwiste rasy, czyli Belgi, Poitewiny, Perszerony, ale także ubóstwiam Fjordy i Tinkery. Nie podoba mi się większość arabów i kuce szetlandzkie. Jestem maniaczką ras psów, na nich znam się znacznie lepiej i dlatego ubolewam nad jakością większej części figurek firm którym konie wychodzą wspaniale. Moje ulubione rasy psów to Dogi niemieckie, Buldogi francuskie, Chińskie grzywacze nagie, ale podoba mi się też wiele innych ras. Moja ulubiona maść konia to buckskin a psa merle.
Lili

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz