czwartek, 18 czerwca 2015

Kaczka Mandarynka


Moją najnowszą figurką jest kaczka Mandarynka (samiec) od Safari Ltd. Kupiłam ją bo zachwyciło mnie jej wykonanie i dbałość o szczegóły, jednak gdy przyszła okazało się że wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciu, co się raczej nie zdarza zbyt często.
Zachwyca mnie wspaniale malowany detal, najbardziej czarne pióra na grzbiecie które mają niebieskie zakończenia.


W porównaniu do zdjęć realnych ptaków, dobór kolorów i ich rozmieszczenie jest wspaniałe. Kształt i proporcje też dobrze odzwierciedlają prawdziwą mandarynkę.
Pięknie wyrzeźbione są także nogi, palce i błony pławne, a nawet odbicie stopy na piasku podstawki

Jeśli chodzi o skalę to wydaje mi się że pasuje do Traditional, ale nie mam porówania do Classic więc nie mam pewności. 
Figurka przeszła moje najśmielsze oczekiwania, jest taka jak powinna być, idealna.
Lili

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz