niedziela, 6 grudnia 2015

Wybór Trada c.d.

Wróćmy do wyboru wymarzonego Trada. Kilka dni oglądałam zdjęcia, obejrzałam wszystko co mi podesłaliście, ale niestety, większość jest w tej chwili niezwykle trudno dostępna lub mocno droga, a narzeczony dał mi dowolność w wyborze figurki, ale dał też limit cenowy, więc dużą część musiałam odrzucić.
Interesowała mnie najbardziej poza, wiecie jak bardzo lubię orginalne pozy, a wśród innych firm nie ma koni w skoku, po za jedną figurką Schleich która jest wraz z przeszkodą i człowiekiem. Dlatego zwróciłam uwagę na skaczące trady, czyli Ballou i kuca Connemara.

Przyjrzałam się dokładnie ich maściom i zdecydowanie odrzuciłam Ballou, a jednocześnie zakochałam się w kucu Connemara. Pierwszy przypadek w którym podoba mi się koń z orgnialnie namalowanymi jabłkami.
Tak więc zdecydowałam i już za ok. 21 dni (bo narzeczony nie przyjedzie do mnie na wigilię) będę miała w swoich łapkach cudnie skaczącego Abbygail Dream domowo Dream.
Zaczęłam myśleć nad lalką, żeby móc robić cudne zdjęcia w plenerze, obejrzałam wszystkie i spodobała mi się Nadia, jeśli zbiorę kasę do świąt to narzeczony kupi mi Nadię razem z kucem, na jedną przesyłkę. jak myślicie, będzie do niego pasować?
Co myślicie o takim zestawie?

wszystkie zdjęcia wzięłam z http://sklep.monocerus.pl/

A teraz trochę ogłoszeń :)


  • po pierwsze prośba, byłby ktoś tak miły i zrobił nam świąteczny nagłówek na bloga?
  • po drugie przepraszam że mało się pojawiam, ale wiecie, studia...
  • po trzecie ile było by chętnych na konkurs na święta? jaki konkurs byście chcieli?
  • po czwarte pouzupełniałam strony na blogu, teraz są na bieżąco, zapraszam do czytania :)

Lili

8 komentarzy:

  1. Super :D Connemarek i Nadia napewno fajnie by ze sobą wyglądali :) rozważałam nad kupnem Nadii ale jest podobno dość wysoka i niektóre trady wyglądają przy niej jak kuce :\ przynajmniej tak słyszałam :) nie wiem czy to do konca prawda ale ja zdecydowałam sie na Chelsea :D pozderki! U mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Connemara to i tak kuc, więc jak będzie wyglądał jak kuc to będzie ok :p
      Z resztą napisałam do capricorn meadow z prośbą o ich porównanie, zobaczymy jak wyjdą :)

      Usuń
  2. Świetny wybór chociaż się na tej marce nie znam xd
    Ja bym mogła chyba, jak coś to pisz na maila zuzkakonie@wp.pl :D
    Ja bym chciała konkurs! Może jakieś candy? Albo zdjęciowy z jury? :D
    Łączę się w studenckim bólu :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mogę zrobić Ci nagłówek, bo zajmuje się takową grafiką :)
    Napisz więcej na iskra.iskra@gmail.com
    Bardzo fajny byłoby candy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw spoko będzie, sama mam Ballou, ale on jest w chwili obecnej na przerobieniu, więc według mnie będzie piękniejszy nawet od conomerany :D
    Ale dodam szczerze coś od siebie, Nadia to lalka w skali TR prawda? Dlatego ja bym jej raczej na ten model nie wsadzała, będzie wyglądać jak na jakimś falabellciu xD Co prawda na żywo tego nie widziałam, ale skoro nawet do innych, większych tradów bardziej pasują lalki w skali classics, a tradowe lalki na np. Sarze wyglądają, jakby to były kucyi, to pomyśleć sobie co będzie na tym moldzie, skoro to jest KUC ;-;
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się tego obawiam, dlatego napisałam do Capricorn, czekam na jakieś jej porównanie i wtedy zobaczymy. Nadia mi się niezwykle podoba, a pozostałe lalki nie bardzo. Ale zobaczymy :)

      Usuń
  5. Z chęcią mogę ci zrobić nagłówek. Jak coś to pisz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten skoczek ^^ może kiedyś też będzie u mnie na półce... Napewno Nadia i kucyk będą się ładnie razem prezentować choć może być trochę na niego za dużą :p

    OdpowiedzUsuń