niedziela, 3 lipca 2016

CM Maestro

Muszę wam wreszcie dokładnie przedstawić moją nową największą miłość, czyli przecudownego Maestro :) Jest to custom na moldzie Smart Chic Olena, a dokładnie przemalowany model Big Chex to Cash. Przemalowała go Amalltea, bo któż by inny? :P Jego cudna maść to buckskin tobiano. Zachwycam się nim za każdym razem gdy tylko jestem w domu, gdy mogę na niego patrzeć. Sam mold już dawno chodził mi po głowie, raczej w formie Chexa niż Topsailsa, ale nie spodziewałam się że pojawi się na mojej półce tak szybko i to tak cudnie malowany. Mam już w swojej szalonej głowie pomysł na stworzenie dla niego rodzinki, to plan raczej długofalowy, bo zanim kupię dwa kolejne trady potrzebuję kasy :) Ale już wiem jak będą wyglądały, jakie moldy, no i oczywiście kto je pomaluje, domyślacie się kto? No ale wróćmy do mojego cudownego pana, jego szczegółów anatomicznych i maści.



Zacznijmy od ogólnej postawy moldu, poza przedstawia zrelaksowanego konia, idącego wolnym krokiem, lekko zarzuca ogonem na jedną stronę, grzywa jest ułożona ładnie po jednej stronie
Przejdźmy do jego tylnych nóg i ogona, nogi są ładnie umięśnione, przechodząc do maści, ogon ma piękną białą nasadę, uwielbiam takie ogony, jak widać ma ładnie zaznaczone kasztany
Teraz łaciata grzywa, to co psuje każda firma, tutaj widać przejście kosmyków i pojedynczych czarnych włosów w biel i odwrotnie
Podoba mi się rzeźba głowy, malowanie ładnie ją podkreśla, słodkie różowe chrapki, piękne bystro rozglądające się oko
Pora na trochę drobnych jabłuszek i niesforną jak rozlane mleko białą łatę, spływającą na nogi, jak widać przy okazji, Maestro to 100% ogier :)
Wszystkie jego łaty są takie podziurawione, szeroka latarnia na głowie nie jest wyjątkiem
Na koniec taka mała zapowiedź kolejnej notki ;)
Przy okazji, ma ktoś Big Chex to Cash? jeśli tak to piszcie bo mam sprawę :)

Prawie zapomnialam o urodzinowym pytaniu:
4. Wymień rasy psów które najbardziej lubię :)
Lili



2 komentarze:

  1. Custom świetny;) Ja mam jak coś napisz na forum.

    OdpowiedzUsuń
  2. Custom cudny *-*
    Amaltea pięknie go pomalowała!
    Nie mam Chexa :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    Roxy♥

    OdpowiedzUsuń