poniedziałek, 27 lipca 2015

Nowy źrebol i Candy

Właśnie wróciłam z obozu, wcześniej nie miałam czasu wchodzić na blogi. Pojawiło się kilka Candy i w części chcę wziąć udział :) Trochę nie pisałam, bo sesja itd. a teraz mam dużo do nadrobienia. Muszę wreszcie pójść na sesję moich nowości, by móc je ładnie zaprezentować. Muszę też pofotografować wszystko co jak na razie stworzyłam dla moich koników i dużo stworzyć, bo mam braki teraz nawet w kantarkach :)

Ale na razie pokażę wam mojego nowego źrebaczka, kupiony tuż przed wyjazdem maluszek Clydesdale od Collecty. Nie miałam jeszcze czasu i pogody na ładną sesję nowego maluszka, więc tylko jedno zdjęcie.



Źrebak według mnie wspaniale wyrzeźbiony, gdy znajdę czas i będzie ładne światło obfotografuję wszystkie i każdy doczeka się postu z dokładnym opisem wyglądu :)

Jedno z Candy w którym biorę udział jest organizowane na blogu Capricorn Meadow. Chciałam napisać że na banerze jest cudnej urody koniś, ale potem doczytałam że to nagroda, więc jestem jeszcze bardziej zachwycona jego wyglądem :)
Lili

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz